FAQ - Nejčastější otázky

1) Jaký je termín dodání?

Vše, co máme skladem a co objednáte v pracovní den do 16:00, zašleme PPL ještě týž den a druhý den zboží máte u Vás ve firmě. Položky, které skladem nemáme nebo nemáme v požadovaném počtu, protože jsme již část prodali před Vámi, odešleme v den dodání z externího skladu, obvykle 2. - 3. den po objednání. O všem Vás budeme informovat e-mailem po objednání.

 

2) Proč nejste schopni stanovit přesnou cenu dopravy přímo v košíku?

Při kalkulaci dopravy dopravcem je potřeba kalkulovat se dvěmi proměnnými - velikostí a hmotností. My spojujeme více kartónu do jednotlivých balíků tak, abychom splnili podmínku maximálního rozměru (tj. 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm) a maximální hmotnosti 31,5 kg. Proto se nám s nejvyšší pravděpodobností podaří cenu dopravy snížit oproti té systémem automaticky vypočtené, případně navrhneme alternativní dopravu vlastní dodávkou. Pokud se Vám ani tato cena přepravy nebude líbit, můžete objednávku po zaslání našeho e-mailu s upřesněním samozřejmě zrušit.

 

3) Proč zboží prodáváte pouze po kartonových množstvích?

Jsme malá firma a nejsme schopni vykrývat kusové objednávky, proto není našim zájmem konkurovat distribučním společnostem. Díky tomuto způsobu prodeje a také nízkým nákladům na provoz jsme schopni nabízet ty nejlepší ceny ochranných pomůcek.

 

4) Proč neumožňujete platbu v hotovosti?

Při našem způsobu prodeje není velký zájem o hotovostní platby, protože firemní zákazníci tento způsob platby příliš nepreferují. Pro tento způsob platby navíc nemáme uzpůsobeno naše výdejní místo. Bude-li zájem, nebráníme se časem naši nabídku rozšířit i o tuto službu, nicméně momentálně můžete platit buď předem na účet, případně, jestliže nám nedůvěřujete, což je samozřejmě pochopitelné, když se neznáme, v hotovosti dopravci na dobírku. Jestliže budeme bezproblémově spolupracovat nějaký čas, určitě se dohodneme na fakturaci se splatností.

 

5) Nabízíte prodej OOPP v režimu náhradního plnění?

Jsme Vám samozřejmě schopni nabídnout i toto, pro bližší informace nás kontaktuje na nakup@kanet.cz, děkujeme.

 

6) Je nutné se v obchodě registrovat?

Ne, není, objednávku lze zrealizovat i bez registrace v e-shopu. Registrací v našem obchodě ale získáte uživatelské výhody a časem snad i věrnostní slevy.

 

7) Co když objednáme více kusů, než máte u sebe skladem?

Budeme Vás obratem informovat o možnostech dodání, které budou minimálně dvě: buď pošleme vše najednou až doskladníme zbytek s nižší cenou za dopravu nebo pošleme postupně. Volba je na Vás.

 

 8) Jaké nabízíte slevy?

Kromě těch nárazových, na které Vás cíleně upozorníme, nyní nenabízíme slevy, protože ceny, které garantujeme, nám již nabízení plošných slev nedovolují. Časem nejspíše slevové systémy zavedeme, ve hře jsou množstevní, věrnostní či objemové slevy. Plánujeme také speciální ceník pro VIP zákazníky.